REVIEW – SONY 32WE610  – Bravia 2017 HD Ready

SONY 32WE610  Poze & detalii tehnice ! -> AICI !

In incercarea de a gasi un televizor accesibil care sa imi ofere o experienta de vizualizare completa din punct de vedere al imaginii si al continutului favorit, am avut placerea sa testez un model de la Sony din gama Bravia 2017, mai exact modelul SONY 32WE610, un televizor Smart TV Full HD cu diagonala de 32 Inch. Haide-ti sa aflam mai multe despre acest televizor. Cred ca sunteti interesat si de Recomandarea noastra -> AICI!

In primul rand va pot spune ca datorită tehnologiei High Dynamic Range (HDR) al acestui model, se păstrează detaliile pierdute în zonele cele mai întunecate și mai strălucitoare, ceea ce oferă o imagine mult mai dinamică. Imi permite sa vad textura realista a elementelor de pe ecran cu o calitate superioara  fata de alte game de televizoare conventionale care sunt in acest moment pe piata .

Televizorul SONY 32WE610 este dotat cu tehnologia de procesare a imaginilor X-Reality  PRO, o tehnologie ce analizeaza  toți pixelii pentru a oferi o claritate deosebită a imaginii. Deoarece sunt analizate cadrele unice, fiecare scenă este comparată cu o  baza de date specială pentru a rafina imaginea afișată și a reduce asa numitul zgomot de imagine, rezultând o imagine extrem de realistă. Diferența este clară și se manifestă în aspectul natural al detaliilor. Pot spune de asemenea ca tehnologia inovatoare Motionflow  XR ne asigură claritatea imaginii atunci când afișează acțiuni rapide. Funcționează generând și inserând imagini suplimentare între cadrele materialului original, inclusiv elementele vizuale cheie ale cadrelor disponibile. Unele modele au o funcție de inserare a cadrelor întunecate, care împiedică încețoșarea imaginii și oferă o imagine cu adevărat cinematică.

Parerea noastra despre model !

La capitolul functii si aplicatii SMART, acest televizor asigura o  conectare ușoară la rețeaua de domiciliu. Cu Wi-Fi  încorporat vă permite să răsfoiți filme, să vizionați videoclipuri de pe site-uri precum YouTube  și să vă bucurați de o serie de programe de televiziune disponibile la cerere.

In concluzie, testand acest televizor am observat ca ofera o experienta de vizualizare deosebita, are un design minimalist si elegant iar rezolutia Full HD este capabila sa redea calitatea si claritatea imaginii dorite, este un model din ce in ce mai cautat iar raportul calitate – pret este unul foarte avantajos, recomand cu incredere achizitionarea acestui Smart TV

Vezi pretul de azi 25.01.2021-> Click Aici !

Vezi si:  REVIEW - LG 43LJ614V - Full HD, Design elegant !
Tags: SONY